Pàgines

dimecres, 4 de maig del 2016

Última entrada d'un treball (no) finalitzat!

Després de tant de temps de la presentació del Treball de Recerca faig la meva última entrada en aquest blog. Per què esperar tant? Doncs perquè realment per a mi el Treball de Recerca no s'ha acabat i no hauria de fer l'últim comentari donant-lo per finalitzat mai. Crec que això no ha acabat perquè tot el que he après no només ha quedat reflectit en una memòria escrita o una presentació, sinó que, ha quedat reflectit en mi aprenent diferents coses que encara segueixen vives.

En aquest Treball de Recerca he après moltes coses a part d'aspectes teòrics sobre el càncer de mama i la quimioteràpia; he pogut tractar amb persones que tenen càncer, intentar entendre’ls una mica, veure la planta especialitzada en aquesta malaltia a l'hospital, conèixer el que fan en una associació de dones amb càncer de mama i, també, he après insistir si vull una cosa (per entrevistes o visites) i a no deixar els treballs o els estudis per l'últim moment perquè sinó puc tenir conseqüències negatives.

Dit això, vull dir que estic molt contenta del treball en general. Estava molt nerviosa per la presentació, però a base de pràctica considero que me’n vaig ensortir. 

A més, vull donar les gràcies un altra vegada especialment a la meva germana Isabel per l'ajuda al treball i a la Estel Paloma que a més de l'ajuda al treball, si no m'hagués posat les piles quan les meves no funcionaven i no donaven energia per avançar el treball, no hauria estat possible acabar-lo.

Aquí sota deixo la meva presentació!

Cristina Campos Alcántara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada