Pàgines

dijous, 14 de gener del 2016

Tot a punt per exposar!

Bona tarda!

Ahir vam fer l'última reunió del Treball de Recerca, a les sis de la tarda, per fer una comprovació final a les exposicions orals de tot l’equip.

Vaig començar jo mostrant la meva exposició completa al projector per si calia fer algun canvi d’última hora i, seguidament, vaig presentar dos minuts. Una vegada vam acabar de presentar tots, vam anar a portar les samarretes negres perquè ens les estampessin. Esperem tenir-les demà o dilluns a primera hora.

Pel que fa a la meva exposició, ja he fet l’escrit per aprendre’m tot el que haig de dir i estic seguint tots els consells: practicar, practicar i practicar. Assajo cada dia per tal que la presentació em surti el millor possible. Aquest és l’últim post abans de l’exposició oral i ja puc dir que ho tinc tot a punt. Això ja s'acaba!

Gemma

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada