Pàgines

diumenge, 15 de novembre del 2015

Això ja s'acaba!

Després de 3 setmanes sense actualitzar el bolc ja torno a ser aquí! Durant aquests dies he mantingut un ritme de treball bastant tranquil però constant.

- Amb l'ajuda del llibre "Generació de models de negoci" he pogut explicar el canvas d'Amazon així repassant també el seu model de negoci.- He trobat també una pàgina web per crear webs i he començat a editar la meva pagina per poder vendre els meus productes. He decidit que vendré llibres de segona mà.- He fet l'índex de l'objectiu "Entendre el mercat el qual opera Amazon) i també m'he informat més sobre Alibaba i Aliexpress.

Això és tot per aquestes setmanes. Espero en res poder vendre els meus llibres per Amazon i la meva web i acabar de redactar els dos objectius que encara em falten.
Intentaré tenir acabat el treball avans del pont de la purissima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada