Pàgines

dissabte, 7 de novembre del 2015

Penúltims retocs

Divendres passat (6 de Novembre) vam reunir-nos l'Estel i jo, ja que he acabat el meu TR i li he ensenyat a la tutora. Li he portat en un pen i ella m'ha dit que se'l mirarà i em dirà alguna cosa, sobretot si hi ha alguna correcció o retoc a fer. Un cop dit això, m'ha informat que les exposicions seran el dia 22 de Gener del 2016, que li he d'entregar l'esborrany del meu TR un cop hagi enllestit aquests últims retocs que ella em dirà i que ja em puc concentrar en el curs!

Sincerament, és tot un plaer poder dir que he acabat el meu treball, ja que crec que ha quedat un bon resultat i, a més, després de tot l'esforç i dedicació, puc, per fi, dir que l'he enllestit i, a més, a temps.
M'he tret un bon pes de sobre! Espero que hagi valgut la pena.

Per tant, només em queda acabar de corregir algun petit detall, posar-hi unes quantes fotogrfíes i preparar l'exposició oral! DIT I FET!

Fins la pròxima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada