Pàgines

dimarts, 3 de novembre del 2015

Ja tenim ruta geolocalitzada!

Aquests dies han estat d’allò més productius pel meu treball de recerca amb bones noticies incloses.

En primer lloc, ja tinc acabada la ruta geolocalitzada de fàbriques tèxtils de Mataró a partir de l’aplicació “Eduloc”. Estic contenta del resultat obtingut i crec que podria ser molt útil per la ciutat. L’Estel també ho ha vist així, per això m’he presentat a “Think big” (Fundación telefónica). He dedicat hores per preparar l’entrega en aquest concurs perquè me l’acceptessin. Finalment, ha estat així. Ja he rebut molts correus d’ells amb dossiers i amb les instruccions del que he de fer per superar la següent fase, guanyar un premi, i poder dur la idea més enllà. Ja aniré informant sobre la meva evolució al respecte!

D’altra banda, segueixo amb les modificacions, retallades i lectura del treball. Ja la tinc molt avançada i, d’aquesta manera, el vaig perfeccionant. He aprofitat també per mirar un altre petit documental.

Us deixo amb un esquema que vaig preparar per “Think big”!

Gemma Rodon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada