Pàgines

diumenge, 2 d’agost del 2015

Dos mesos!

Ja fa dos mesos que hem començat el Treball de Recerca, el temps passa volant.

Aquesta setmana ha sigut una de les mes productives i la més interessant de totes. Em vaig informar dels projectes més interessants s'estan duent a terme Amazon als Estats Units (Fresh, Dash, PrimeAir i Echo). Després vaig decidir buscar més professionals per fer entrevistes i en vaig aconseguir una ja feta per correu a Howard Hardner i una altre a Benedict Evans que haig de fer i enviar.

Divendres vaig anar a passar el dia a Madrid per anar a fer la visita al centre logístic d'Amazon a San Fernando de Henares. Allà l'Adam Sedo ens va fer una visita guiada a mí i un noi de Puigcerdà que farà un Treball de Recerca sobre l'e-commerce en general. La visita va ser magnifica, personalitzada i completa a més vam poder anar per tots els llocs del centre sense restriccions i totes les nostres preguntes van ser respostes.

He passat part dels apunts que vaig fer al magatzem a l'ordinador però no ho he acabat, això i la entrevista a Benedict Evans m'ho deixo per la setmana que ve.

Demà marxo de vacançes i no tornaré fins a finals del més d'Agost, el meu pla inicial era prendre'm el mes lliure però he decidit que intentaré tirar endavant el projecte ja que tinc feina i entrevistes que vull acabar i faré tot el que pugui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada