Pàgines

dijous, 6 d’agost del 2015

Una mica de vacances

La setmana passada se'm va tornar a passar per alt fer l'entrada al bloc, però la veritat molta cosa tampoc vaig fer ja que no he tingut gaire temps. Tenia algunes coses planificades per fer que encara estan pendents.

Tot i així, el dimarts 28 vaig anar a fer una entrevista a una marca de joies que només ha crescut vía Instagram. El dimecres 29 vaig anar a la botiga a fer fotos amb una amiga per tenir-ne per penjar al Instagram.

Aquest Agost aniré fent coses de mica en mica (totes aquelles que tinc pendents). No faré cap entrada al bloc però seguiré actualitzant el Calendar. Una vegada comenci el Setembre m'agradaria intentar aconseguir quatre entrevistes més.

Així doncs, fins d'aquí a un mes.

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada