Pàgines

diumenge, 30 d’agost del 2015

Resum del mes d'Agost

Aquesta és l'única entrada que he fet durant el mes d'Agost. He passat les tres primeres setmanes del mes de vacances, la meva intenció era d'Avançar treball de recerca durant els temps d'espera però m'ha sigut gairebé impossible, ja que no vaig parar ni un moment. Tot i així vaig poder començar a passar a net una petita part dels apunts que vaig fer a la meva visita al centre logístic d'Amazon que vaig fer a finals del Juliol. També vaig rebre i llegir l'entrevista que em va respondre Howard Harkness i en vaig enviar una a Benedict Evans després que respongués afirmativament al correu que li vaig enviar.

Tot i així encara estic esperant Benedict Evans que em responguin les entrevistes a l'igual que la de Rakuten que fa més d'un més que vaig enviar. No he volgut ser pesat, ja que encara estem al mes d'Agost i suposo que estan de vacances.

Aquesta última setmana l'he dedicat a passar a net la meva visita al centre logístic d'Amazon que no és poc. Durant la visita Adam Sedo em va proporcionar moltíssima informació i l'he deixat redactada a un document word. El que espero per la següent setmana és poder ordenar-la per saber on posar-la.

Això és tot per aquest més, després del descans del mes d'Agost vull començar el setembre en força per a veure si acabo la part teòrica i començo la pràctica del meu TR.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada