Pàgines

dilluns, 31 d’agost del 2015

Tornem a la feina!

Després d’uns dies de descans, toca tornar a treballar amb les piles ben carregades. Vaig decidir no esperar a dilluns i posar-me ja a entre setmana a fer feina per tal d’avançar més el treball.


He començat amb la transcripció de l’última entrevista que em quedava, la del senyor Cabana. Una vegada acabada, vaig decidir transcriure, també, la visita guiada que vaig fer al museu de gènere de punt de Mataró ja que m’era força incòmode anar buscant el moment precís cada vegada que m’interessava quelcom.


A més, he optat per ordenar els fitxers del Drive i afegir-hi tots aquells que tenia pendents a fi d’actualitzar-lo. He gestionat també alguns correus i les preguntes que vull fer en els entrevistats pendents, dels qui estic esperant resposta. Amb qui sí he pogut contactar ha estat amb en Pere Vilaseca que, de fet, segurament ja quedarem aquesta setmana.

Finalment, he llegit i modificat alguns redactats ja fets a partir d’entrevistes i recerca d’informació. Però, sobretot, m’he centrat en l’apartat de Mataró: la seva història, el model de gestió, el turisme, l’actualitat, i l’anàlisi qualitativa.

Gemma Rodon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada