Pàgines

divendres, 18 de desembre del 2015

Més de la meitat!!

Bona tarda!!

Estic tant nerviosa i emocionada perquè tot acabi. Ara ha vingut un més en que ens trobem a la recta final i cal treballar molt. Us he de dir que els meus sentiments actuals són: vull descansar (després de tot el primer trimestre i les ganes de vacances que tinc) però sé que he de treballar, i això crea molta angoixa. Tot i això, em veig capaç d'aconseguir-ho.

Vaig passar el pont de la Constitució redactant molt i fins ara tinc unes 30 pàgines. Requereix molt de temps i hores escriure bé el treball, i com el meu es basa en entrevistes vaig estar constantment entrevista amunt, entrevista avall (i el què em queda...!). Quan redactes el teu treball sols començar per les parts que més t'agraden i les més amenes, i ara em queda escriure tot allò que se'm fa més pesat: conclusions, introducció, etc. Crec que el meu treball no és gaire de "rollo" i d'explaiar-se molt; amb unes 15-20 més ja ho tindré. 
Vaig entregar l'esborrany una setmana més tard del què tocava, un despiste...!! Però crec que m'acabarà quedant un treball interessant.

Pels comentaris que m'han fet, la gent està interessada en llegir-se el meu TR i aquest m'ha ajudat a decidir quina carrera vull fer i en què em vull especialitzar: En el món de la comunicació i el màrqueting.

D'aquí dos dies acaba l'escola i comencem les vacances de Nadal. El 31 tindré el treball imprés, però ho hauré d'enllestir cap al 27-28 perquè me'n vaig al poble a celebrar el Nou Any.

És probable què el pròxim post el dediqui per penjar la foto del meu treball imprés i expliqui totes les experiències que he viscut sobre el món del meu TR.
Així doncs, Bon Nadal i fins d'aquí poc!!!

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada