Pàgines

dijous, 24 de desembre del 2015

Nadal, TR acabat!


Hola de nou! Aquests dies he estat enllestint el treball i porto bones notícies.

Després d’anar a preguntar a diverses copisteries com em podien imprimir el treball i quan trigarien, finalment, he escollit lloc. Tal com podeu veure a la fotografia, ja tinc el treball completament imprès i ja l’he deixat a la copisteria perquè me l'enquadernin en format llibre. M’han dit que trigarien una setmana aproximadament i que ja m’avisarien.

Abans d’això, però, he estat fent força feina per no trobar cap error tècnic ni falta; així que m’he tornat a llegir tot el treball sencer, retocant el necessari. He modificat, per exemple, les conclusions, seguint les pautes que va dir l’Estel a la reunió. També, he ordenat els annexes i he passat, per exemple, totes les entrades del bloc en un document. A més, he estat fent les activitats que m’ofereix Think Big gràcies al concurs que em vaig presentar.

A banda, he estat dissenyant diferents logos i, a partir de votacions, n’he escollit un. Aquest, anirà representat tant en el treball com a la samarreta que ens farem tots junts.
Finalment, tal com m’havia encarregat l’Estel, he anat a la Biblioteca de Mataró per reservar sala. Em van dir que no es podia encarregar l’espai però, tot i així, hem quedat el dia 7 de gener a les 5h de la tarda.

En definitiva, puc dir que sento una gran satisfacció per haver imprès el treball abans de Nadal i haver-lo portat a enquadernar.

Bon Nadal!
Gemma


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada