Pàgines

dimarts, 29 de desembre del 2015

Treball imprès

Dia 29 de desembre de 2015 Treball imprès!!!!

Vaig contactar amb diverses copisteries per saber si imprimien en format llibre el treball i l'única que em va donar una resposta afirmativa és la de davant de l'escola.

He imprès el Quadern de Bitàcola, l'Annex A (que inclou les publicacions al bloc i al Remid) i la memòria escrita. Dins del pen hi haurà dos altres annexes que no he cregut convenient imprimir. La memòria, però, s'ha quedat allà perquè l'ajuntin amb la tapa de llibre, que fins d'aquí una setmana aproximadament no rebran.

Ja tinc el Logo dissenyat per la meva samarreta i també apareixerà a la portada del Treball. Crec que està molt encertat.

Vull concloure doncs, que estic molt satisfeta de la meva feina feta i vull agraïr a l'Estel per posar-me "pressió" a tenir el Treball imprès abans del 2016 perquè ara puc començar el nou any amb una preocupació menys!!!!




A reveure,

Marta


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada