Pàgines

diumenge, 27 de desembre del 2015

Sprint final!

Fa més d'un mes que no publico al blog, quant de temps! ja m'enyorava...
Durant aquestes setmanes puc dir que he avançat molt i que tinc pensat portar  demà passat a imprimir i enquadernar el meu TR.

Ara tinc tot el marc teòric fet, la part pràctica pràcticament acabada. Només em falta acabar l'inici (tinc feta la taula amb objectius, hipòtesis i metodioloia i també he redectat la meva tria de TR) fer les conclusions i acabar de retocar algunes imatges/gràficques i ajuntar els annexos. També cal dir que haig de dissenyar el logo.

Per altre banda ja fa unes setmanes que vaig crear la meva web i vaig posar en venda els meus llibres a trabés d'Amazon. No n'he vengut cap dels 5 i estic segur que això és degut al preu. Amazon no em deixa vendre els meus llibres de segona mà per menys de 9 o 10 euros depenent del modèl. Això fa que la gent es decanti per comprar un llibre nou, a més l'enviament és més llarg. Per això he arribat a la conalusió que Amazon ven articles de segona mà per poguer dir que ven articles de segona mà atraient així més clients, però el que realment li interessa són els porductes nous.

Espero tenir el meu TR enquadernat avans de cap d'any. Per cap d'any passare uns dies fora però despres em posaré a treballar per la presentació oral!

Aixo és tot!!

Sergi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada