Pàgines

diumenge, 4 d’octubre del 2015

A poc a poc i bona lletra

Aquesta setmana ha estat relativament tranqil·la amb el treball de recerca. He concretat la data d'una entrevista amb Giovanni Giusti (professor del Tecnocampus) per el dimarts de la setmana que ve. A demés he confeccionat l'esquelet de la seva entrevista. Només m'han sortit 8 preguntes però a aquestes alçades del Treball de Recerca és poca la informació que em falta.

A demés el divendres vaig assistir amb emprenadoria a una xerrada dels de NorthWeek i van anomenar la web Shopify que he mirat i em sembla molt bona alternativa per a enunciar els meus productes per realitzar la part pràctica en comptes de crear jo una pagina. Amazon ja ha acceptat la meva solitud per ser un venedor a la seva web i ara tant sols em falta enviar els meus productes.

Això és tot!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada