Pàgines

diumenge, 25 d’octubre del 2015

Tornem a la feina!

Bones!
Fa tres setmanes que no publicava al blog (em vaig saltar la setmana passada i l'altre). Això es deu a que hem tingut unes setmanes bastant ocupades amb exàmens i deures i no he tingut gaire temps per avançar el meu Treball de Recerca.

Tot i així fa dues setmanes vaig aconseguir fer una entrevista a Giovanni Giusti (professor d'emprenedoria al Tecnocampus Mataró). L'objectiu d'aquesta entrevista era trobar informació i dades sobre el mercat de l'e-commerce per fer un apartat introductori. Després de les meves recerques frustrades a l'internet (no trobava gaire informació fiable) vaig decidir que la millor manera era preguntar tot el que volia saber a un professional.

Amb la informació que vaig aconseguir d'en Giovanni i una mica de recerca per internet ja tinc tot el que necessito per redactar la primera part del marc teòric del meu Treball de Recerca.

Com a activitat complementaria vaig explicar als meus companys d'emprenedoria i innovació amb forma de Prezi el model de negoci d'Amazon. A més el meu projecte per aquesta assignatura (un carregador de tinta pels bolis) serà possiblement el producte amb el qual faré el meu petit "experiment" venent-lo a la web d'Amazon i la meva.

La setmana que ve es presenta molt més tranquil·la que les anteriors. Per això em posaré amb el treball per acabar d'una vegada per totes el poc redactat que em queda del marc teòric i així poder després començar a muntar la meva web.

Això és tot!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada