Pàgines

divendres, 9 d’octubre del 2015

Finals de setembre/Inicis d'octubre

Aquestes darreres setmanes he fet varies coses que ara us aniré explicant una a una.

En primer lloc vaig acabar de passar entrevistes tot i que encara me'n queden un parell. També vaig escriure el que serà el meu índex del treball.

Més endavant em vaig trobar amb l'Estel per acabar de parlar i aclarir alguns temes: vam fer alguns retocs a l'índex i vam planificar com portari el tema de les enquestes que faré a l'ESO i al Batxillerat de l'Escola.

D'aquestes enquestes ja he fet l'esquelet i ja he enviat el correu als responsables de cada etapa per demanar permís i acordar dia.

Durant aquesta próxima setmana començaré a escriure treball i quedaré el proper divendres amb l'Estel per veure com queda quant a les referències, ja que el meu treball es basa pràcticament d'entrevistes només. 

Dues coses que he aconseguit darrerament de les quals estic molt orgullosa, és planificar dos sorteigs per l'Instagram: el primer serà amb una Instagramer d'aquí Mataró i el segon amb una de les empreses que més èxit ha obtingut gràcies a Instagram de Catalunya (Un Paso Más, quasi 100k followers). La intenció d'aquests sorteigs és aconseguir molts més seguidors i veure si aquests s'interessen per comprar roba de la botiga.
El primer el començaré aquesta setmana, ja us explicaré.

Per acabar, seguixo publicant diàriament a l'Instagram de la botiga i van augmentant seguidors quasi cada dia i també la mitjana de likes (és important per saber si el producte o la imatge del producte agrada o no).

Fins la setmana que ve!

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada