Pàgines

dijous, 15 d’octubre del 2015

Grup Àgata!

Hi ha hagut dues setmanes en les quals no he fet la meva publicació al Blog. La primera setmana no vaig veure necessari comentar i la segona dijous vaig anar a visitar el Grup Àgata, experiència que explicaré a continuació, i vaig arribar tard a casa així que vaig decidir esperar-me fins avui dijous per fer la publicació el dia corresponent.


La visita va ser a Barcelona al Carrer Tuset número 32, on tenen la oficina (un pis) en la qual realitzen algunes activitats i tenen una espècie de despatx. Vaig quedar allà a les 17:00 per parlar amb la Montserrat Domenech, presidenta de l'associació. Just en el moment que jo vaig anar, hi havia un taller de maquillatge (a causa dels tractaments els canvia la pell), així que vaig estar una petita estona amb les dones parlant. El meu objectiu al anar allà era interessar-me per la associació i per les activitats que fan, ja que em va resultar estrany que hi hagués una associació que es dedicava a fer activitats, com per exemple reiki, per les persones amb càncer de mama.

Vaig estar parlant molta estona amb la Montserrat fent-li les preguntes que m'havia preparat i, a més, em va ajudar molt ensenyant-me pàgines on buscar informació i donant-me fulls que tenien allà. Encara he de passar l'entrevista a paper.

Seguiré informant!

Cristina Campos Alcántara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada