Pàgines

diumenge, 4 d’octubre del 2015

De mica en mica


De mica en mica vaig perfilant el treball. Aquests últims dies des de la torbada conjunta he estat avançant tant la teoria com la pràctica del treball de recerca.

La primera cosa que vaig fer després de la reunió va ser l’índex del treball elaborat a partit de l’estructura que ja havia fet. D’aquesta manera, vaig poder quedar amb l’Estel el més aviat possible per si s’havia de fer alguna modificació important. Però no va ser així, sinó que em va donar la seva conformitat per seguir endavant. També, li vaig ensenyar els frisos i els mapes d’ambdues ciutats. Vam quedar que ens aniríem veient en base a la feina feta (a cada trobada, en el Calendar vaig apuntant el que hem dit per organitzar-me millor).

En segon lloc, finalment, vaig acabar la recerca i l’elaboració de dades, gràfics i taules referents a la societat i història industrial de Mataró i Terrassa. Per fer això, em vaig haver de llegir part del llibre de “El gènere de punt a Catalunya i Mataró”. Aquest apartat ha estat un dels més difícils degut als problemes a l’hora de trobar informació (molt escassa en el cas de Mataró i de dades de turisme). Així doncs, també he pogut completar l’apartat de turisme.

Un dels objectius d’aquests dies també ha estat l’elaboració dels DAFO de Mataró i de Terrassa, el qual es pot considerar superat. També, he iniciat la comparativa de totes dues ciutat però, com ja he dit en altres ocasions, aquest apartat no acabarà fins al final ja que abans és necessari enllestir molt bé les parts anteriors. A més, també he dedicat bona part del temps a fer modificacions del treball: eliminar coses que sobren i afegir-ne que falten.

Pel que fa a la part pràctica, ja m’he creat un compte a “Eduloc” i he pogut iniciar la creació de la ruta geolocalitzada de fàbriques tèxtils a Mataró (a Terrassa no perquè ja tenen tres aplicacions destinades a aquest tema). No només estic geolocalitzant les fàbriques, sinó que també estic elaborant jocs de pistes, preguntes, entre altres activitats per passar-ho bé mentre s’aprèn.

Gemma Rodon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada