Pàgines

dimecres, 14 d’octubre del 2015

Ja queda poquíssim

Aquesta setmana l'he dedicat bàsicament a la redacció del TR. Em queda bastant poc, considerant que les parts més importants ja les tinc posades al treball i només em queda acabar de matitzar petites coses, arreglar el léxic, el vocabulari, les faltes i acabar de redactar i quadrar bé les coses. També em falta redactar l'explicació d'algunes gràfiques i les conclusions generals del treball, així com alguna altra part.

Aquesta setmana he transcrit les 3 entrevistes que tenia pendents des de Juliol i també estan posades al treball.

Tot i així, vaig molt bé de temps i crec que per Novembre ja el podria tenir més que acabat i revisat.

Espero que tot segueixi així de bé. Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada