Pàgines

diumenge, 18 d’octubre del 2015

Jornades Europees del Patrimoni Industrial i Tècnic

Aquestes setmanes estan plenes de feina i d’exàmens. Tot i això he intentat trobar els forats que he pogut per seguir amb el treball.

En primer lloc, he tornat a contactar amb el tècnic de cartodb, el programa per fer mapes on-line, ja que el mapa de Terrassa no es veu bé per un error. Encara l’estic intentant solucionar perquè el que em va respondre no ha estat suficient; miraré de tornar-hi a parlar.

En segon lloc, m’agradaria destacar que aquestes setmanes d’octubre hi ha hagut les Jornades Europees del Patrimoni Industrial i Tècnic ja que el 2015 és l’any oficial d’aquest tipus de patrimoni. Han fet força activitat a tot Catalunya, incloent Terrassa i Mataró. M’he mantingut força informada llegint revistes i a través de la XATIC, xarxa de la qual em vaig fer sòcia.

També, amb l’escola, vam fer una visita guiada al Museu de gènere de punt. Jo ja hi havia assistit a principis d’estiu, però igualment em va ser útil i vaig aprendre algunes coses que encara no sabia.

La última pota important d’aquests dies ha estat la lectura del treball complet i la insersió de nova informació rellevant. M’he anat apuntat totes les modificacions que s’han de fer i, de mica en mica, ja el vaig perfilant per acabar-lo el més aviat possible.

Gemma Rodon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada