Pàgines

dissabte, 26 de setembre del 2015

Algunes novetats

Hola!

Feia una mica de temps que no publicava al blog... He estat una mica desconectada del treball en el que és la part teòrica d'escriure i redactar. Ara bé, durant aquest setembre he estat planificant, muntant i fent diverses coses a la botiga.

Primer de tot vaig dedicar-me un dia a fer una sessió de fotos, que he de recòneixer que és la millor que he fet de totes. Les he anat compartint a l'Instagram i gràcies a que les models també ho feien em van arribar a pujar uns 10-15 seguidors, i això no és res més que bo!!!

En segon lloc, aquest mes va ser la Nit de Comerç de Vilassar i vaig estar planificant varies coses amb la noia de la botiga. Tenia moltes idees però la noia no estava gaire entusiasmada i em va posar algunes dificultats. Tot i això, vam acabar muntant un Photocall amb banderoles de colors i el nom de la botiga; jo malauradament no hi vaig poder estar aquella nit, però una amiga em va fer el favor de ser la fotògrafa.
La finalitat del Photocall era que si publicaven a l'Instagram les fotos que es feien i ho ensenyaven a l'hora de fer la compra d'alguna peça o el que fos, obtindrien un 10% de descompte. En total em van arribar a pujar 20 seguidors i la gran majoria de Vilassar mateix, que això és el que interessa.

Aquest mes he estat mes pendent de tot el que és l'Instagram: publicar una foto diaria, buscar i fer fotos, analitzar seguidors i preparar la Nit de Comerç.
La veritat és que amb l'inici de curs he estat una mica atabalada i desconectada i a partir d'ara intentaré organitzar-me la feina.

També he anat passant algunes entrevistes més.
La propera setmana començo a escriure índex i treball, sí o sí!!!!

Fins la próxima,

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada