Pàgines

dilluns, 7 de setembre del 2015

Analitzem el treball

Entrevistes, llibres i un munt de lectura i de redactat. Però què és tot això sense una bona anàlisi?
Aquesta setmana l’he dedicada, principalment, a l’anàlisi qualitativa de totes dues ciutats, probablement, una de les parts més difícils del treball. Es tracta de dos apartats (un per a cada ciutat) que es divideixen en: història industrial, importància ciutadana i política, turisme industrial, i model de gestió del patrimoni industrial. A partir de tot el redactat que he fet anteriorment, de les entrevistes realitzades, dels llibres i d’altres apunts i infomació -ajudant-me amb la taula d’objectius i d'hipòtesis- he fet una anàlisi, és a dir com unes primeres conclusions. Això m’ajudarà molt a l’hora de realitzar els DAFO’s de totes dues ciutats i de fer-ne la comparativa ja que està tot més estructurat.

A banda d’això, però, he quedat per segona vegada amb en Pere Vilaseca qui m’ha regalat un llibre molt interessant sobre el gènere de punt a Catalunya i Mataró, el qual ja m’he començat a llegir.

També, he avançat més amb el fris cronològic de Mataró, he modificat el mapa d’indústries tèxtils de Mataró i he fet una reelectura de força parts del treball per modificar o afegir quelcom.

Finalment, m’he posat en contacte amb en Miquel Rey, amb qui em trobaré el proper dimarts dia 8, i n'he preparat l’entrevista.

Gemma Rodon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada