Pàgines

divendres, 4 de setembre del 2015

Setembre, sant tornem-hi!

Després de pràcticament tres setmanes de descans torno a publicar al bloc i a fer feina!!

El dia 1 de setembre vaig actualitzar la taula que em permet controlar els correus que he enviat i si han estat contestats o no. Vaig crear una taula que em facilitarà el control de els posts que aniré fent, el número de seguidors i de likes de cada. També vaig enviar un correu a una Instagramer que em van passar el contacte. (La veritat és que se m'està fent difícil que els/les Instagramers em contestin les entrevistes encara que em m'hagin dit que els puc enviar...) Per acabar el primer dia del mes vaig passar una de les entrevistes del Juliol.

Avui mateix he trucat a una botiga de Mataró per poder-li fer una entrevista i he programat una altra. Tinc previst haver acabat totes les entrevistes abans de començar el cole el dia 15, i a partir d'això poder redactar i centrar-me amb la part pràctica.
També he passat una de les altres entrevistes del Juliol.

Durant aquests dies també vaig publicant diariament una foto a l'Instagram i tot i que d'això no hi hagi constància vaig fent algunes tècniques per guanyar seguidors com el "follow 4 follow". D'aquí poc serà la Shopping Night de Vilassar i intentarem aprofitar-ho per donar a conèixer l'Instagram de la botiga i d'aquesta manera la gent pugui gaudir d'alguns descomptes o ofertes. Ja aniré explicant més del tema.

Fins la próxima!!!

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada