Pàgines

diumenge, 13 de setembre del 2015

Tornada a les classes

Aquesta ha estat l’última setmana d’estiu i, per tant, l’última setmana que he pogut treballar centrant-me només en el treball de recerca ja que comença segon de batxillerat.

No obstant, he aprofitat aquesta setmana per fer una entrevista més, amb el senyor Miquel Rey, regidor d’economia i innovació de Mataró, entre molts altres càrrecs més. Va ser una entrevista molt agradable i útil que em va anar molt bé per resoldre dubtes i aprendre una mica més sobre la ciutat.
D’altra banda, també he estat fent els gràfics i les taules sobre l’evolució i el pes de la indústria tèxtil de totes dues ciutats. Arreglar els mapes on-line també m’han portat una bona estona a causa de problemes tècnics que m’han fet, fins i tot, contactar amb l’equip de Carto DB. Però també he aprofitat per afegir-hi alguna fàbrica més. A més a més, he acabat l’anàlisi qualitativa de Terrassa i ja he transcrit l’entrevista per poder afegir els fragments que m’interessen en el treball.
He aprofitat, també, per acabar els frisos cronològics de totes dues ciutats, encara que falta arreglar el disseny a fi de fer-lo més visual.
Finalment, m’he llegit parts del treball per fer-hi algunes modificacions, part del llibre que em va regalar el Pere Vilaseca, i m’he començat a preparar l’exposició oral per a la reunió conjunta de divendres.

És possible que a partir d’aquesta setmana l’horari de penjar els blocs canviï ja que la disponibilitat ja no serà la mateixa.

Gemma Rodon


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada