Pàgines

dilluns, 7 de setembre del 2015

Setembre, ja queda menys

El dia 1 de setembre vaig obrir el drive, calendar, etc. i vaig revisar tots els documents que tinc. Certament, he aconseguit un munt d'entrevistes i enquestes i totes són fiables i de fonts importants. Amb totes aquestes eines i documents podré realitzar un TR molt interessant. El més important serà extreure tot el material que necessito dels documents que tinc i fer-ne un bon anàlisi. Haurè de passar les enquestes i començar a muntar el treball, verificar les hipòtesis, etc.

Personalment crec que sortirà un bon treball de recerca i interessant, ja que al menys per a mi és un tema interessant. Crec que he assolit molts dels objectius que m'havia proposat, ja que m'en vaig proposar 9 i n'he assolit un total de 7. Encara queda una mica de feina per fer però la feinada més important i més cansada ja està feta!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada