Pàgines

diumenge, 6 de setembre del 2015

Septembre!

L'estiu ja s'acaba i m'he trobat amb un drive que te un munt d'informació separada en objectius i apartats diferents. Per això he decidit posar-hi ganes i començar a ajuntar tota aquesta informació que tinc (objectiu per objectiu) i així a redactar el que seria la part teòrica del meu projecte de recerca. Així puc veure quina informació em falta i quins son els apartats que van mes justos. A demés em servirà per pensar noves preguntes a les meves entrevistes i saber que preguntar a les enquestes. 

Segueixo estant pendent de que m'arribin les entrevistes per correu contestades, crec que hauré de ser més insistent i buscar altres persones.

La setmana que vinent ja és la última de les vacances d'estiu però de dilluns a divendres estic fora així que em passaré el cap de setmana següent intentant redactar la part teòrica. 

Fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada