Pàgines

diumenge, 27 de setembre del 2015

Quatre mesos!

He decidit fer aquest post després de saltar-me el se la setmana passada ja que no hui havia gaire per explicar.

Aquestes dues setmanes han estat marcades per al tronada a l'escola i per això he tingut menys temps de fer el meu treball de recerca. Tot ai així la setmana passada vem fer una reunió conjunta on vaig fer un petit repas del que havia fet durant l'estiu i el que em quedava per fer.

Aquest divendre despres de fer l'index em vaig trobar amb l'Estel per mirar-lo i vam quedar que em posaria en contcate amb diferents professionals que m'havien ignorat.

També al divendres va venir a l'escola en Cristian Rodriguez a fer una xerrada molt interessant sobre que era per ell ser emprenedor i la seva ultima empresa anomenada ByHours (aqui teniu un link al pots de la xerrada que vaig esctiure). Vaig aprofitar per demanar-li el correu perquè em posés amb contacte amb els seus contactes.

Aquesta setmana he enviat tots els correus que necessitava enviar i estic esperant resposta.

Això és tot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada