Pàgines

dijous, 2 de juliol del 2015

3a setmana, carregada de novetats!

Bona nit!

Aquesta setmana ha sigut la que més feina he tingut.

Primer de tot vaig parlar amb alguns familiars que em podien aconseguir entrevistes amb professionals: algun treballador del departament de màrqueting de la Danone i un professor de màrqueting de la universitat de Ramon Llull (ESADE). Tot i això encara estic pendent d'aconseguir contacte.

Un parell de dies més tard vaig enviar dos correus per intentar aconseguir una entrevista amb una de les Instagramers més rellevants del moment, però no he aconseguit cap resposta de moment.

El dia següent em vaig assegurar de que podia fer entrevistes a dues Instagramers que havia conegut setmanes abans i elles em van comentar que per qüestió de temps els era més fàcil fer l'entrevista via e-mail. Així doncs, els hi vaig enviar les entrevistes i ara estic esperant resposta.
A més, vaig enviar un correu a l'Àlex, contacte del Tecno-Campus que em va fer l'Estel per a veure si també podia deixar-me una mica del seu temps per una entrevista.
Aquell mateix dia em vaig dedicar a enviar dinou correus, a Instagramers només, per altres possibles entrevistes.

D'aquests dinou correus he rebut cinc respostes; una ha acceptat trobar-se demà mateix amb mi, una altra ha acceptat que li enviés per correu per qüestions de distància i les altres tres encara falta acordar si fem trobada o correu, o només decidir dia, hora i lloc de la trobada.

Avui he assistit a una conferència de Biz Barcelona feta per Luca Dell'oro, director de l’àrea de publicitat a ESIC Barcelona. La seva xerrada parlava sobretot del community management, bo i això anava fent menció a les xarxes socials i la seva importància actualment. He escrit les idees principals en una nota al mòbil i les he passades al Drive.
Al acabar la xerrada m'hi he acostat i li he preguntat si li semblava bé que li fes una entrevista i que no era necessari que fos en aquell mateix moment. A ell li ha semblat bé i m'ha dit que millor li enviés per correu. Quan he arribat a casa li he enviada.

Per aquesta propera setmana tinc previst enviar correus per fer entrevistes a botigues/empreses, fer contacte amb els professionals i acordar una trobada o una entrevista via email i trobar-me amb aquelles persones que hagin dit que sí a l'entrevista en persona.


Fins aviat,


Marta Romeu


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada