Pàgines

dilluns, 13 de juliol del 2015

Setmana 5

Bon dia,

Aquesta setmana ha sigut una setmana molt productiva. He pogut acabar d'enllestir les entrevistes i m'he vist amb l'Estel. He ordenat tot el drive per carpetes i per objectius. També em estat parlant l'Estel i jo sobre el treball i he intentat posar-me en contacte amb el productor de cites un altre cop. M'han contestat i m'han ofert el contacte de l'Eulàlia Guilarte, experta en màrqueting comercial entretenimient i ficció que, en teoria, és productora de Cites. M'hi posaré en contacte aquesta setmana. També hauré de trucar aquesta setmana a Diagonal TV per demanar una entrevista amb els productors.

L'Estel i jo em decidit que si alfinal no aconsegueixo determinar el target de Cites, ho tirarem endavant igualment, ja que de tota manera puc anar als bars i als establiments on s'ha rodat cites a Barcelona i entrevista a l'amo del bar i fer enquestes als clients, sense resultar molesta, òbviament.
Un cop tingui les entrevistes fetes i passades a l'ordinador, de la Sandra Vilajoana i el Francesc Forés, començaré a escriure objectius, ja que tindré més eines i més informació.

L'entrevista que estaba programada ahir amb el Francesc Forés de Tv3 no la vaig poder realitzar, finalment.

Fins la setmana vinent!

Judith López

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada