Pàgines

dilluns, 20 de juliol del 2015

Setmana 6

Bona tarda,

Aquesta setmana podríem dir que ha estat moguda. En primer lloc, el dia 14, el Francesc Forés de TV3 em va contestar l'entrevista sobre La Riera via Gmail. En segon lloc, la Sandra Vilajoana i jo hem quedat per a fer l'entrevista l'última setmana de Juliol. El dia 15, vaig veure el capítol 11 de Cites. Avui dia 20, he anat a Diagonal TV a Barcelona per a parlar amb la Marta Creus i ella m'ha dit que no em podia ajudar de tal manera que m'ha ofert el contacte de l'Eulàlia Guilarte, la qual ja havia contactat jo mateixa prèviament.

Aquests dies també he anat fent un Excel sobre el control de correus, he parlat amb Filmax i amb TV3, he trobat documents de legalitat a nivell Espanyol i Català, he passat l'entrevista del Francesc Forés a cada objectiu...

Aquesta setmana intentaré, si tinc temps, d'anar a Barcelona als establiments de cites per entrevistar als amos dels establiments i per a passar unes petites enquestes als clients.

Minoria absoluta i Estrella Damm no m'han contestat.

Seguim...!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada