Pàgines

divendres, 24 de juliol del 2015

Barcelona, una segona casa!

El títol d'aquesta entrada ho diu tot...!

Aquesta darrera setmana m'he passat el dia amunt i avall; de casa meva a Barcelona, de Barcelona a casa meva, etc.
Després de publicar la última entrada vaig dedicar una estona a llegir-me el contigut de diversos links relacionats amb la comunicació vía que havia anat guardant en un document del Drive.

El divendres em vaig enterar que hi havia un concurs per guanyar dues entrades a un esdeveniment que estaria ple de Instagramers i em va semblar una bona oportunitat. Així doncs, vaig estar gran part del matí muntant varies fotografies per tenir més possibilitats de guanyar. Aquella mateixa tarda vaig saber els guanyadors i vaig tenir la sort de guanyar dues entrades!

El dissabte per la tarda vaig anar a Barcelona a fer una entrevista al noi que s'encarrega de l'Instagram de Un Paso Más, una botiga de sabates prop de Muntaner. Va ser una entrevista diferent perquè el noi va respondre poques de les preguntes que tenia programades i va preferir explicar-me la història de la empresa i què, com i quan va començar el seu èxit a través d'Instagram, ja que deia que eren preguntes per una gran empresa i que ell no les sabria contestar.

Diumenge va ser el dia de l'esdeveniment, aquest es deia The Mermaid Pool Party i hi havia com a patrocinadors Estrella Damm, Foreo, Liujo i Instax. Allà vaig acostar-me a parlar sobre la entrevista a 7 Instagramers: una va cedir a fer l'entrevista en el mateix moment, una altra va preferir quedar amb mi el dimarts d'aquesta setmana passada i la resta es van apuntar el meu correu i em van dir que els enviés les preguntes, que ja em contestarien. En general va estar bé.
Quan vaig arribar a casa vaig enviar les preguntes a totes aquelles que m'ho van dir.


El dilluns per la tarda vaig tornar a Barcelona. La sabateria Güell va seguir les mateixes pautes a l'hora de l'entrevista que Un Paso Más.

El dimarts pel matí vaig anar al Tecno Campus a fer-me una foto amb l'Àlex Araujo, perquè me'n havia oblidat el dia que el vaig entrevistar, i una vegada enllestit això me'n vaig tornar cap a Barcelona a fer una entrevista a la Inés Rovira, una de les Instagramers que va assistir a l'esdeveniment.

El dimecres va ser el dia més llarg, al matí vaig tenir una entrevista amb la Laura Brunet, una Instagramer que ve de Girona. Després de fer-li la entrevista vaig anar a una botiga de Barcelona que fa ús d'Instagram i no aconseguia trobar el seu correu per enlloc. Vaig quedar-me a dinar per allà i després de dinar em vaig trobar amb el noi de Un Paso Más per fer-me una foto, que també me'n vaig oblidar.
A la tarda vaig anar a Mongat a fer una entrevista a una marca de bikinis que va començar gràcies i només a partir d'Instagram i Instagramers.


El dijous em vaig relaxar i divendres, és a dir avui, he anat a la Danone a fer-me una foto amb tot l'equip que vaig entrevistar.

Durant la setmana que ve espero tenir passades totes les entrevistes que he gravat!

Ens veiem!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada