Pàgines

divendres, 3 de juliol del 2015

Tercera setmana superada!

Hola de nou!

Avui finalitza la tercera setmana des de que vam començar el treball de recerca i tenim novetats!

La setmana passada, l'Estel em va recomanar que, si marxava gaire bé tot el mes de juliol, fes alguna entrevista abans per poder avançar amb altres coses mentre estigués fora i així ho he fet.
Durant la setmana he preparat el cos de les entrevistes per poder assolir els meus dos primers objectius i he localitzat a gent per poder fer alguna entrevista. Finalment he trobat una persona disposada a parlar amb mi abans de poder marxar i aquesta tarda li he fet una entrevista. També he estat buscant gent per poder entrevistar quan torni de Màlaga a finals de juliol i ja tinc un o dos contactes.

Durant la quarta setmana no hi seré i no podré escriure, però de seguida que torni, encara que marxi a Màlaga, escriuré per seguir amb la recerca. Allà a Màlaga també hi tinc algun contacte i, amb una mica de sort, podré seguir amb el treball de les entrevistes, sinó em dedicaré només a transcriure l'entrevista feta avui i a buscar alguna informació a biblioteques, internet, etc., sobre la part més teòrica del meu treball.

Fins d'aquí dues setmanes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada