Pàgines

divendres, 17 de juliol del 2015

Cinquena setmana!

Hola de nou!

Com ja vaig informar durant la tercera setmana, la quarta he estat sense accessibilitat a Internet i no he pogut avançar, ara que he tornat m'he de posar altre cop per feina. Durant aquesta cinquena setmana he anat a un centre de menors a Màlaga per saber si podria parlar amb alguns delinqüents juvenils i m'han concedit una xerrada per dilluns, on m'explicaran anècdotes seves, amb la condició de conservar l'anonimat, per tant, en acabar la xerrada, hauré de fer un resum del que s'ha parlat.

A més d'això, l'advocada que vaig entrevistar durant la tercera setmana m'ha enviat alguna informació que em pot servir per la part de teoria.

Tornaré a escriure la setmana que ve per informar els avanços realitzats,

Fins aleshores

Carla López

1 comentari:

  1. No hi ha cap constància de l'entrevista feta. Ni tampoc de l'anada al centre de menors.

    ResponElimina