Pàgines

dilluns, 27 de juliol del 2015

Una setmana CLAU

Pròspera.

Així descriuria aquesta setmana.

Tot i que he fet petites coses cada dia, el que he fet ha sigut de gran utilitat. Primerament, he visualitzat el capítol 12 de Cites, el d'aquesta setmana, com sempre. Després he acabat d'editar les entrevistes i les enquestes per als establiments de cites de Barcelona programats per fer el dia 24 de Juliol, aquest divendres passat. He rebut la resposta de l'entrevista omplerta de Cites de TV3, que li vaig enviar a l'Eulàlia Guilarte feia uns dies. Una resposta útil i acceptable, ja que personalment crec que la resposta del Francesc Forés sobre La Riera és més complerta i detallada. Tot i així, un punt a favor per a l'Eulàlia que m'ha proporcionat un document adjunt en el qual em descriu amb gràfics i taules el target de la riera i l'audiència. És un molt bon document que és clau per al meu treball.

Les entrevistes i les enquestes de la visita als establiments de cites de Barcelona: De fet, tinc 9 establiments programats per aquest dia 24, ja que he mirat d'organitzar-me de tal manera que em quedin a prop del transport públic i més o menys agrupats en un mateix barri. Si necessito més establiments intentaré anar-hi algun dia de setembre, si és possible i sinó, ja miraré de fer-hi quelcom.

Les entrevistes als establiments de cites i les enquestes van anar molt bé. La gent va estar molt receptiva a l'hora de respondre i d'ajudar-me. Al final, vaig fer 6 de 9 establiments, ja que segons les respostes que obtenia, vaig pensar que ja era suficient. Va ser una molt bona experiència.

Un altre tema és el dels contactes. Vaig a fer-ne una valoració: He fet bons contactes, primerament la Sandra Vilajoana que la veuré aquesta setmana, després el Francesc Forés amb la Riera de TV3, l'Eulàlia Guilarte amb Cites de TV3, Diagonal TV no em va servir de gaire, ja que em van dir que el que volia saber només ho podia contestar l'Eulàlia així que no van poder ajudar-me; cap problema. Filmax, va ser bàsicament el mitjà de contacte per el qual vaig aconseguir el correu de l'Eulàlia, ja que TV3 nomès em va proporcionar el seu nom i el telèfon del departament comercial.

Per altra banda, ni Estrella Damm ni Minoria absoluta m'han contestat els correus, per tant intentaré contactar amb ells aquests últims dies que queden de Juliol i si no m'és possible ho faré durant l'agost (si puc) i durant setembre.

*La pròxima entrada i última d'aquest mes de Juliol serà el dia 31/07/2015. A l'Agost no tinc plans de continuar fent TR, ja que seréa Eivisa una temporada i a més me'l pendré de vacances. Tot i així pot ser que algun dia puntual faci alguna cosa i per tant faci una entrada al blog per a informar-ho.

De tota manera, tinc programat tornar a escriure oficialment al setembre, si no és que escric alguna cosa durant l'agost. Aproximàdament sobre la setmana del 7 al 13, ja que el dia 7 de setembre tinc la convocatòria de la recuperació de mates i hauré d'apretar més la primera setmana de setembre.*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada