Pàgines

dilluns, 6 de juliol del 2015

Setmana 4

Bon dia,

Vaig a explicar-vos com ha resultat aquesta setmana dia a dia...:

30/07/15 - Avui he creat l'entrevista de la Sandra Vilajoana, he enviat un correu a Estrella Damm per tal de demanar una entrevista i he editat la taula d'objectius altre cop. També he creat l'entrevista de TV3 per al Francesc Forés.

1/07/15 - Avui he visualitzat el capítol 9 de Cites, que és l'ultim d'aquesta setmana i he anat apuntant com sempre els productes que hi veia.

2/07/15 - He creat un document de tots els establiments que apareixen a Cites, que es poden trobar a la web de Cites al mapa de Cites. Més endavant intentaré anar a alguns d'aquests establiments per tal de preguntar com ha repercudit en el nombre de clients l'aparició de l'establiment a la sèrie.

3/07/15 -  Des del dia 1 de Juliol, el Francesc Forés i jo ens hem posat en contacte via gmail (és el encarregat de controlar el product placement de la sèrie La Riera de TV3). Em estat parlant sobre com hauria de ser l'entrevista que li vull plantejar i m'ha dit que el dia 13 puc anar al plató de TV3 per a fer-li la entrevista i que a més m'ensenyarà el plató, com funciona, els rodatges, etc.


4/07/15 - Avui, després de veure les correccions de l'Estel a les dues entrevistes, la del Frances Forés i la de la Sandra Vilajoana, les he intentat corregir i rectificar tot alló que no estaba bé, així com buscar noves preguntes més originals i que compleixin objectius.

Fins la setmana que ve!

*Durant els dies d'aquesta setmana del 7 al 12 de Juliol es du a terme la Festa Major de Premià de Mar, per tant, no sé si em serà possible fer gaire cosa o si podré publicar al blog a temps*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada