Pàgines

dijous, 16 de juliol del 2015

Un munt d'entrevistes!

Bon dia.

Em disculpo per haver tardat dues setmanes a publicar en el blog, se'm va passar per alt. Això vol dir que ara hi haurà el doble d'informació en aquesta entrada!

A l'última publicació vaig comentar que tenia programada una entrevista amb la Marina Extremera, una Instagramer, i així va ser. Em va respondre les preguntes que portava preparades (que seran les mateixes per a tots i totes els/les Instagramers) i em va mencionar un nou concepte que no coneixia, Instagramer Influencer

Durant la quarta setmana vaig passar l'entrevista gravada de la Marina i vaig reenviar el correu del contacte que em va fer l'Estel, l'Àlex Araujo. Aquell dimecres vaig tenir una entrevista, amb l'Anna Gilabert, antiga alumne de l'Escola Pia que s'ha endinsat dins del món de les Instagramers Influencers. El dia següent em vaig trobar amb l'Estel i vam estar comentant algunes coses que calia enllestir o començar. Finalment, divendres vaig dedicar part del meu temps a crear una taula per controlar els correus que havia enviat, qui m'havia contestat i qui no, etc. i vaig aprofitar per passar l'entrevista gravada a l'Anna Gilabert i una altre, que m'havia respost per correu l'Aretha Fusté, una altre Instagramer Influencer

Aquesta setmana, la cinquena, m'he dedicat bàsicament a entrevistar a gent entesa amb el márqueting i no tant amb les Instagramers. El dilluns vaig anar a les oficines de la Danone, on hi treballa el meu cosí i em va aconseguir varies entrevistes amb gent que treballava a diferents sectors (departament de màrqueting i de màrqueting digital, treballadors d'una agencia de publicitat...). Aquesta gent em va ajudar a saber moltes més coses i alguns em van donar consells per tirar endavant l'Instagram de la botiga que vull portar. Estic molt agraïda.
El dia següent finalment vaig tenir l'entrevista amb l'Àlex Araujo, coordinador del grau de màrqueting del Tecnocampus. Quan vaig acabar vaig anar cap a casa a passar les entrevistes d'alguns dels treballadors de Danone, la veritat és que és molt llarg de fer...!

Ahir vaig dedicar el matí al Gmail, reenviant els correus dels Instagramers que no m'han respost i enviant, d'una vegada per totes, els correus a les botigues/marques/empreses que fan ús d'Instagram. Ja hi ha alguns que m'han respost i he pogut programar entrevista en persona, una marca de Madrid ha estat encantada que li enviés per correu, i a veure que em van dien les altres!

Fins la próxima!!

Marta Romeu


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada