Pàgines

diumenge, 5 de juliol del 2015

Quarta setmana

Ja portem casi un més de TR, el temps passa volant.

Durant aquesta setmana m'he dedicat a treballar en el primer objectiu per això he fet un fris cronològic de l'empresa que m'ha costat més temps del que em pensava. Després de buscar diferents editors per crear frisos no estava satisfet amb cap així que de decidit fer-ho en format infografia ja que el resultat és molt més vistós.

He fet reca en llibres relacionats amb Amazon i he decidit comprar un llibre que s'anomena "One click" escrit per Richard l.Brandt. Aquest llibre es centra en el personaje de Jeff Bezos que n'és el creador i actual CEO, el desenvolupamnet de la companyia i el seu èxit.

He passat el cap de setmana a la muntanya i amb una conexió a internet bastant rudimentaria per això he decidit que només llegiria el llibre i porto 50 pàgines.

A l'inici de la setmana l'Estel em va dir que em mirés el bizbarcelona que és una "fira" on s'hi troben empresaris i autònoms per fer networking i hi han xerrades molt interessants. L'Estel em va passar el programa i em vaig intressar en una xarrada que parlava del "Big Data" referint-se a com es tracta la informació que deixem a la xarxa. Una altre de l'e-commerce proporcionada per la cambra de comerç i una altre feta per ESADE que parlava de com crear un pla de negoci per el comerç oneline. No vaig poguer assistir al bizbarcelona ja que a l'hora de demanar les entrades em demanaven informació que no podia proporcioar i no em volia arriscar a anar-hi sense l'entrada per veure si me la vendrien o no.

Un dia després del bizbarcelona vaig buscar les xerrades que m'interessaven per internet però no les vaig trobat. Tot i així vaig veure TEDs de Ben Wellington, Kenneth Cukier i Susan Etlinger. Tots aquests TEDs parlen del Big Data. Tot i que a on estic del projecte encara no m'han servit de molt segur que en el futur si ja que Amazon acumula molta informació a partir dels seus clients i serà interessant investigar-ho.

Això és tot per la setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada