Pàgines

diumenge, 5 de juliol del 2015

Ja és juliol!

Hola una setmana més! Ja han passat quatre setmanes des que vaig començar a treballar amb el treball de recerca intensament.


El dilluns, com tots els dies de la setmana anterior, va ser un dia dedicat al treball de recerca. El matí, vaig anar a Terrassa altra vegada però, aquesta, a veure a l’Anna Mata, que forma part de l’ajuntament de Terrassa, és cap del departament de patrimoni de la ciutat, directora de difusió del patrimoni històric i artístic i suport a la direcció, i responsable a la direcció tècnica de XATIC. En conclusió, una persona que coneix molt bé el patrimoni industrial i les estratègies de la seva gestió, i amb qui vaig estar parlant una molt bona estona.
Vaig arribar a Mataró just per dinar i per tornar a marxar. Però, aquesta vegada a Barcelona, on em vaig reunir amb Francesc Cabana, advocat i historiador de l’economia, un dels fundadors de Banca Catalana junt amb Jordi Pujol, ex treballador a la Borsa de Barcelona, escriptor i ex consultor del Banc Mundial. D’ell vaig aprendre molt sobre la història econòmica i industrial catalana. En definitiva, va ser una molt bona entrevista.
Vaig acabar el dia amb un Skype amb l’Estel per explicar tot el que havia fet i el que he de fer els propers dies, perquè l’endemà ja marxava.


El dimarts a les sis del matí sortia amb avió i arribava a les set de la tarda a la meva destinació. Malgrat el jet lag i coses vàries, he estat treballant força. En primer lloc, he passat tota l’entrevista de Ramon Bassas, la qual era molt llarga. A més, he fet el qüestionari de Jaume Perarnau, director del Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, el qual li he enviat per correu tal com em va dir. També, he estat llegint documents que ja m’havia imprès i, a més, he estat redactant part del passat industrial de Mataró, això com també el model català i l’internacional. Finalment, també he estat transcrivint l’entrevista de la Pepi Martínez (de XATIC).

Malgrat estar de viatge i tenir dies molt intensos, intento sempre aprofitar-los al màxim per tal d'anar avançant de mica en mica. 
Fins la setmana vinent!

Gemma Rodon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada