Pàgines

dijous, 23 de juliol del 2015

Sisena setmana!

Primer de tot, dir que la setmana passada no vaig publicar el dijous al Blog perquè no hi havia avanços. Per tant, he juntat les dues setmanes en una publicació. 

El meu treball va molt retardat. He enviat correus a associacions i persones per tal de contactar però al haver trigat tant en enviar-los i fer-ho per aquestes dates han aparegut diferents problemes.

He enviat correus a diferents associacions relacionades amb el limfedema, inclosa una situada a Barcelona on he demanat si hi puc assistir. La situada a Barcelona no m'ha contestat però he tingut resposta de l'associació de Sevilla on diu que respondran a les meves preguntes via Gmail.

També vaig enviar un correu al Grup Àgata, un associació del càncer de mama a Barcelona, per poder assistir al centre. M'han respòs que he de retornar un document per poder assistir i aquí comencen els problemes de haver-me posat en marxa tan tard. El document sembla que ha d'estar signat per algun membre de l'equip directiu de l'escola (he enviat un altre correu perquè m'aclareixin qui l'ha de signar: o un membre de l'equip directiu o la meva tutora del Treball de Recerca) i l'escola ha tancat el 22 de juliol. 
Un altre associació de càncer de mama a Barcelona és gAmis. Aquesta fa reunions a l'Hospital Clínic de Barcelona però al mes d'Agost no fan, així que la propera serà el 15 de setembre. 
Una associació de càncer de mama de Sevilla, per tant, persones que em podien respondre a entrevistes via correus tanquen i estaran disponibles a partir del 17 de setembre. 

A més, he contactat amb persones en concret. Vaig fer una entrada al fòrum de l'Asociación Española Contra el Cáncer (aecc) on vaig deixar el meu Gmail. Em va respondre una dona dient que estava disposada a respondre a preguntes. 
Mitjançant el BreastCancer vaig enviar correus privats a quatre persones i dues em van contestar que respondrien a preguntes i de dues no he tingut resposta. 
Mirant per Youtube vídeos vaig veure dues persones que semblaven disposades a contestar preguntes. Els hi vaig enviar un correu però no he obtingut resposta.

Cal que avanci el treball perquè m'estic quedant molt enrere. Avançaré molta teoria que és allò que puc avançar segur, ja que en la pràctica, com he explicat, tinc alguns problemes. A part, he de fer les entrevistes, avançar el Drive i, utilitzar i actualitzar el Calendar a causa de que no he publicat i, per tant, no he informat d'allò que feia.

Fins dijous que ve!

Cristina Campos Alcántara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada